Gee, who would have guessed? Because it’s all about pushing chaos.

Via Daily Caller:

Eight days after the 2016 presidential election, Douglas Schoen — President Bill Clinton’s past pollster and advisor — charged that former defense intelligence chief Michael Flynn was “dangerously pro-Russian” because he participated in the 10th anniversary celebration of RT, the Russian state-owned Television network formerly known as Russia Today.

Only a few weeks after Flynn resigned as President Donald Trump’s national security advisor, Attorney General Jeff Sessions faces resignation demands from congressional Democrats making similar charges based on two meetings he held in 2016 with Russian Ambassador Sergey Kislyak.

Sessions recused himself Thursday from official investigations of alleged Russian meddling in the U.S. election.

But the Daily Caller News Foundation Investigative Group has learned that a host of liberal American political activists and journalists have much more than occasional meetings with RT. Many of them in fact draw regular paychecks from Russian President Vladimir Putin’s flagship TV network.

Keep reading…